Friday, May 8, 2009

PERTANDINGHAN AKHIR BINTANG BANDARAYA 2009

.
Pada tahun ini, Majlis Bandaraya Johor Bahru telah berjaya menganjurkan pertandingan nyanyian Bintang Bandaraya 2009 yang diantara tujuannya adalah untuk mencungkil bakat-baru negeri Johor khususnya di daerah Johor Bahru.

Pertandingan akhir telah diadakan pada malam tadi bertempat di Auditorium Pusat Penerangan Pelancongan (JOTIC), Jalan Air Molek, Johor Bahru.

Seramai 10 peserta akhir telah tampil dengan persembahan yang begitu mantap serta mempersonakan.

Hadiah-hadiah telah disampaikan oleh YB Dato' Mohd Naim Nasir, Datuk Bandar Johor Bahru.

Kombo Bandaraya Johor Bahru yang mengiringi perserta pertandingan akhir

Barisan 10 peserta yang berjaya memukau hadirin yang memenuhi Auditorium JOTIC

Zaraudin Rahman, Johan pertandingan menerima hadiah dari Datuk Bandar

Mohd Zabri Zakaria, Naib Johan pertandingan menerima hadiah dari Datuk Bandar

Ng Yee Lei, mendapat tempat ketiga sedang menerima hadiah dari Datuk Bandar

Senarai Peserta Akhir Bintang Bandaraya 2009:

1. MAZLIN BINTI ABU BAKAR (Leen), 29 tahun dari Taman Sri Lambak, Kluang menyampaikan lagu Matahari dari penyanyi asal Agnes Monica.

2. MOHD KHAIRUDDIN BIN JAAFAR (Din PP), 37 tahun dari Kg Pasir Putih, Pasir Gudang menyampaikan lagu Gerhana Cinta Luka dari penyanyi asal kumpulan Iklim.

3. NOR ASNIDA BINTI MOHD AZHAR (Shida), 17 tahun dari Taman Pasir Emas, Pasir Gudang menyampaikan lagu Teringin dari penyanyi asal Shima.

4. ZARUDIN BIN RAHMAN @ DERAMAN (Udin @ Zack), 28 tahun dari Kuala Sedili Besar, Kota Tinggi menyampaikan lagu Dir dari penyanyi asal Rahim Maarof.

5. NUR ULFA BINTI GHAZALI (Ulfa), 17 tahun dari Jalan Pahlawan, Johor Bahru menyampaikan lagu Bertakhta Di Hati dari penyanyi asal Farahdiya.

6. MOHD FAIRUZ BIN MANSOR (Bob), 25 tahun dari Taman Dahlia, Johor Bahru menyampaikan lagu Di Sudut Kamar Hatiku dari penyanyi asal Jamal Abdillah.

7. MARLIAH BINTI HAMID (Ermyshah), 20 tahun dari Taman Sri Pulai Perdana, Skudai menyampaikan lagu Bisikan Hati dari penyanyi asal Siti Nourhaliza.

8. MOHD ZABRI BIN ZAKARIA (Ayie), 31 tahun dari Kg Bendahara, Johor Bahru menyampaikan lagu Sampai Syurga dari penyanyi asal Faizal Tahir.

9. SHAHRIL BIN TOWAHID (Airil), 32 tahun dari Taman Desa Rahmat, Johor Bahru menyampaikan lagu Merisik Khabar dari penyanyi asal Sudirman Hj Arshad.

10. NG YEE LEI, 18 tahun dari Taman Johor Jaya, Johor Bahru menyampaikan lagu Anggapanmu dari penyanyi asal Ziana Zain.

No comments:

Post a Comment