Thursday, February 11, 2010

MENGIKUTI MESYUARAT KRT PADI RIA

.
Malam Khamis baru lalu (10/2/10), saya menghadiri mesyuarat KRT Padi Ria BBU. Tujuan mesyuarat tersebut adalah untuk membuat persiapan terakhir sebelum berlangsungnya Karnival KRT pada 20 dan 21 Februari ini.

Saya bersama Encik Azrin, Penolong Pengarah Kemasyarakatan MBJB hadir untuk membantu dan menyelerasakan program berkenaan.

Saya telah menghubungi Ahli Parlimen Johor Bahru, Datuk Seri Utama Hj Shahrir Samad bagi merasmikan program berkenaan. Esoknya saya telah mendapat sms dari Datuk Shahrir tentang persetujuannya untuk hadir.

Di mesyuarat tersebut, saya berkesempatan menjelaskan beberapa tindakan yang telah dijalankan sepanjang saya menjadi Ahli Majlis dan meminta AJK yang hadir untuk membantu dan memberi kerjasama.

Saya juga mencadangkan kepada KRT Padi Ria untuk membuat permohonan kepada Majlis Bandaraya untuk menyusunatur dan melesenkan beberapa peniaga yang membuka jualan makanan di kawasan letak kereta taman permainan bersebelahan pejabat KRT. Dengan cara ini peniaga akan berniaga dengan pemantauan, bersih dan teratur disamping KRT akan mendapat tabungan hasil yuran peniaga samada secara harian atau bulanan.

No comments:

Post a Comment